'Król ma ciuch pierwszy'
Paralotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanie dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.
Hasło kampanii „Król ma ciuch pierwszy” nawiązuje do tematu znanej bajki i jest kontynuacją przygotowanej na rok 2005/2006 strategii komunikacji „Bajkowa Promenada”. Kreacja spójna z hasłem zaprasza wszystkich na tańsze zakupy w Promenadzie, w czasie wyprzedaży kolekcji oferowanych przez najemców znajdujących się w tym Centrum Handlowym.
Wyprzedażowa kampania wykorzystuje outdoor - tablice wielkoformatowe usytuowane na drogach dojazdowych do C.H. Promenada.
Kreacja będzie też eksponowana w magazynie Promenada Sukcesu oraz w prasie konsumenckiej i w dziennikach.
Agencja: Paralotna
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.
Przedstawiciele Agencji: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.
Planowanie i zakup mediów – Easy Media.
Dołącz do dyskusji: 'Król ma ciuch pierwszy'