"Koloniada 2005"
Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod hasłem "Koloniada 2005"
Celem promocji jest wzrost częstotliwości zakupu oraz utrwalenie rodzinnego wizerunku czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do matek, posiadających dzieci w wieku 7-16 lat, dbających o ciepło domowego ogniska, dla których rodzina jest największą wartością.
"Koloniada 2005" to atrakcyjna propozycja dla dzieci na wspaniałe wakacje spędzone nad polskim morzem lub w górach. Zgodnie z zasadami promocji każdy, kto zbierze 10 punktów wyciętych z promocyjnych opakowań produktów: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, a następnie wyśle je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres, weźmie udział w loterii, w której do wygrania jest 400 miejsc na koloniach dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 40 000 radyjek kieszonkowych. Losowania miejsc na turnusach wakacyjnych oraz nagród pocieszenia będą odbywały się co tydzień od 16 kwietnia do 4 czerwca 2005 r.
Za opracowanie koncepcji i realizację promocji, w tym kreację opakowań promocyjnych i materiałów informacyjnych (POSM, katalogów, strony internetowej, ogłoszeń prasowych) odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy z Biurem Podróży Eskapada. Patronat nad akcją objęli: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka.
Dołącz do dyskusji: "Koloniada 2005"