SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejne badanie nośników reklamy zewnętrznej

AMS, Clear Channel i SMG/KRC podpisały list intencyjny

List intencyjny w sprawie wspólnych badań nośników reklamy zewnętrznej podpisały należący do Agory AMS, Clear Channel Poland oraz SMG/KRC Millward Brown Co.

Firmy opracują zasady i standardy prowadzenia badań reklamy zewnętrznej i powołają osobną spółkę odpowiedzialną za realizację tych celów.

"Możliwość powołania spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych" - poinformowały firmy w komunikacie dodając, że ich inicjatywa jest otwarta dla pozostałych graczy na rynku outdooru.

W ten sposób na rynku reklamy zewnętrznej będą funkcjonowały trzy standardy badawcze. Do pozostałych należą: używany przez firmę Stroer system Oscar oraz wprowadzony przez firmę Cityboard Media system G-wert.

Dołącz do dyskusji: Kolejne badanie nośników reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl