Klęska TVP1. “Kto za to zapłaci?” Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów
Nowy program publicystyczny Tadeusza Mosza i Jana Wróbla “Kto za to zapłaci?” jest - jak do tej pory - porażką wiosennej ramówki TVP1. Magazyn ogląda tylko 750 tys. widzów, dużo mniej niż programy konkurencji.
Program emitowany jest we wtorki ok 22.00, tuż po paśmie filmowym. Pierwsze trzy odcinki zapewniły Jedynce 6,82 proc. udziału w grupie 4+ i 5,22 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z trzech pokazanych dotąd odcinków najmniej widzów miał trzeci, który zobaczyło tylko 440 tys. osób.
W paśmie nadawania talk-show TVP1 przegrywa z kretesem ze swoimi głównymi konkurentami. W grupie wszystkich widzów liderem jest TVP2 (nadaje “Magazyn Expressu Reporterów i ma 24,18 proc. udziału), drugi jest TVN (“Przepis na życie”, “Kuba Wojewódzki”; 18,06 proc.), a trzeci - Polsat (filmy, “CSI: Kryminalne Zagadki Miami; 13,74 proc.).
>>> Tomasz Lis przyniósł TVP z reklam już 85 mln zł
Z danych telemetrycznych wynika, że program Mosza i Wróbla oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Kto za to zapłaci?” to realizowany na żywo program, w którym poruszane są tematy mające bezpośredni wpływ na finanse ludzi. W każdym odcinku w studiu jest dwóch adwersarzy, jeden będący za, a drugi przeciw. Wśród publiczności zasiadają eksperci, a interakcję z widzami zapewnia czat internetowy.
Widownia “Kto za to zapłaci”? odcinek po odcinku
data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-03-2012 | 792 881 | 7,18% | 6,06% |
13-03-2012 | 1 037 415 | 8,54% | 6,11% |
20-03-2012 | 439 701 | 4,41% | 3,34% |
Średnia | 753 245 | 6,82% | 5,22% |
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 | 2 669 981 | 24,18% | 17,09% |
TVN | 1 993 788 | 18,06% | 22,36% |
Polsat | 1 517 357 | 13,74% | 15,18% |
TVP1 – Kto... | 753 245 | 6,82% | 5,22% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 51,07% | 106 |
Kobiety | 48,93% | 94 | |
Wiek | 4-9 | 0,36% | 6 |
10-15 | 1,62% | 24 | |
16 - 19 | 0,93% | 17 | |
20 - 24 | 3,56% | 46 | |
25 - 29 | 2,85% | 32 | |
30 - 34 | 9,53% | 115 | |
35 - 39 | 7,01% | 95 | |
40 - 44 | 6,83% | 105 | |
45 - 49 | 6,01% | 90 | |
50 - 54 | 11,48% | 143 | |
55 - 59 | 12,54% | 160 | |
60 | 37,29% | 181 | |
Wlk. miasta | Wieś | 40,14% | 102 |
< 50 tys. | 24,48% | 104 | |
50-100 tys. | 8,90% | 107 | |
100-200 tys. | 7,46% | 98 | |
> 200 tys. | 19,01% | 89 | |
Zawód | Top management | 7,70% | 78 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,83% | 121 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,75% | 99 | |
Emeryci | 43,66% | 173 | |
Inni | 11,06% | 36 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 42,90% | 106 |
Średnie | 41,50% | 128 | |
Wyższe | 13,61% | 93 | |
Inne | 1,98% | 16 |
Dołącz do dyskusji: Klęska TVP1. “Kto za to zapłaci?” Mosza i Wróbla śledzi 750 000 widzów
A pan Mosz prowadził programy w stanie wojennym?