Klaudia Drygas, Andrzej Wróż i Filip Chudyszewicz awansowali w GoldenSubmarine
GoldenSubmarine awansował trzy osoby z poznańskiego działu kreacji, kierowanego przez dyrektora kreatywnego Pawła Janasa. W liczącym 16 osób zespole Klaudia Drygas awansowała na senior copywriterkę, Andrzej Wróż – senior art directora, a Filip Chudyszewicz – senior copywritera.
Klaudia Drygas na pokładzie GoldenSubmarine od początku 2019 roku. Od ponad 3 lat obsługuje takie marki jak: Nivea, Škoda, OLX Group, Nestlé, LG, Sephora. Z branżą związana od ponad 7 lat. We wcześniejszej agencji tworzyła kreacje m.in. dla Cosmo Group, Kompani Piwowarskiej czy G.H. Posnania.
Andrzej Wróż współpracę z GoldenSubmarine rozpoczął w 2017 roku. Wspiera kreatywnie takich klientów jak: NIVEA, NIVEA Men, Żubrówka, Škoda, Grupa Volkswagen, Lisner, Żabka, Lavazza. W branży działa już ponad 10 lat. Oprócz grafiki pasjonuje się też fotografią i rysunkiem. Przed Złotą Łodzią, większość zawodowego życia spędził jako freelancer tworząc projekty m.in. dla Grupy Cichy – Zasada i UAM Poznań.
Filip Chudyszewicz zasilił kreatywne szeregi GoldenSubmarine 5 lat temu. Z branżą związany od 10 lat. W swoim portfolio ma klientów z bardzo zróżnicowanych branż m.in.: HBO, Nivea I Nivea Men, Škoda, Superauto.pl, Lisner oraz Sinupret. Aktualnie pracuje też dla marek Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Czarna.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Drygas, Andrzej Wróż i Filip Chudyszewicz awansowali w GoldenSubmarine