Kino i koncerty promują konto w Credit Agricole
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął promocję oferowanego przez siebie 1 Konta. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Nestpoint.
W ramach bieżącej promocji Credit Agricole Bank Polska osoby , które otworzą 1 Konto i dokonają na nim minimum 3 transakcje bezgotówkowe po co najmniej 10 zł otrzymają bilety do kin Cinema City. Z kolei osoba, która namówi do tego samego troje znajomych, dostanie kupon o wartości 200 zł na bilet na dowolnie wybrany koncert lub festiwal muzyczny (m.in. Heineken Opener Festival, Coke Live Music Festival, Orange Warsaw Festival). Maksymalnie można otrzymać 600-złotowy kupon. Wszystkie kupony będą ważne do końca sierpnia. Promocja jest skierowana głównie do osób w wieku 18-27 lat.
Ofertę wspierają działania reklamowe w internecie (reklamy w serwisach Onet, Filmweb, YouTube, NK.pl i GG.pl, e-mailing do użytkowników Onetu i WP.pl), na 12 uczelniach (m.in. w Szczecinie, Katowicach i Bielsku-Białej) oraz w lokalnych stacjach radiowych i tytułach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Nestpoint.
Dołącz do dyskusji: Kino i koncerty promują konto w Credit Agricole