SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Juliette Binoche z osobami płacącymi 10 zł reklamuje Kredyt Prostoliczony w Credit Agricole (wideo)

Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kolejną kampanię reklamującą gotówkowy Kredyt Prostoliczony. Główną bohaterką akcji, przygotowanej przez firmy Just, Opus Film i Arena, jest aktorka Juliette Binoche.

Juliette Binoche w reklamie Credit Agricole Bank Polska Juliette Binoche w reklamie Credit Agricole Bank Polska

W nowym spocie Juliette Binoche towarzyszy klientom Credit Agricole Bank Polska, którzy po wzięciu Kredytu Prostoliczonego kupują różne rzeczy: motocykl, pierścionek i bilet lotniczy na wyjazd wakacyjny. Aktorka podkreśla, że wszyscy oni płacą tylko 10 zł miesięcznie - jest to promocyjna wysokość kosztów każdego pożyczonego tysiąca złotych.

Taka oferta jest dostępna dla klienta, który pożycza minimum 10 tys. zł i przystąpi do grupowego ubezpieczenia kredytu. Promocja potrwa do 27 marca.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz oddziałach Credit Agricole Bank Polska.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Just, produkcją spotu - dom produkcyjny Opus Film, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Arena.

Dołącz do dyskusji: Juliette Binoche z osobami płacącymi 10 zł reklamuje Kredyt Prostoliczony w Credit Agricole (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dorota
Żałosna reklama telewizyjna, ani śmieszna, ani mądra, jedna za najgorszych reklam banku. Juliette Binoche kalecząca język polski wcale nie zachęca do pozostania klientem tego banku. Jak na aktorkę to słabo się nauczyła naszego akcentu i wymowy. Jak pozazdrościliście aktorów zagranicznych to niech mówią w ojczystym języku, bo są bardziej przekonujący. Jak słyszę "10 złotych" z ust Binoche to przełączam bo dostaję niestrawności. Na Oskara to nie zasługuje.
0 0
odpowiedź
User
Michał
Matko Boska! Dotychczas myślałem, że w telewizji nie było i nie ma gorszych reklam od mediaexpert, ale jednak się myliłem. Wystarczy, że słyszę "dziesięć złotych" i już mnie krew zalewa. Tak nienawidzę tej reklamy, że aż wszedłem na ten portal, by wyrazić swoje rozgoryczenie. Ponoć credit agricole planuje osiągnąć 70% rozpoznawalność marki, niestety, ale mają na celu wzbudzenie emocji - pozytywne czy negatywne - ważne, że działa!
0 0
odpowiedź
User
fork
Obcokrajowcy w Polskich reklamach, lol... żałość nad żałościami. Żeby chociaż wymowę mieli jako taką, a to tutaj to jakiś pastiż. Na media expert każdy najeżdżał, a Lisowska chociaż po Polsku umiała mówić.
0 0
odpowiedź