KFC reklamuje grillowanego Brazera (wideo)
Do menu w restauracjach KFC trafia grillowany kurczak Brazer. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, FireFly Creation, DeCoy, OMD Media Direction, Codemedia i Solski Burson-Marsteller.
Grillowany kurczak Brazer jest dostępny w KFC w trzech wersjach: w sałatce, tortilli lub kanapce, kosztując od 8,99 do11,99 zł, a do 14,99 do 16,99 zł w zestawie. Kampania reklamowa informuje o składzie tego menu i podkreśla jego walory smakowe. Jeszcze przed wprowadzeniem Brazera do oferty można było go zamówić na Facebookowym fanpage’u KFC w ramach konkursu prowadzonego przez agencję FireFly Creation.
Działania reklamowe oprócz internetu obejmują telewizję (kanały z oferty Polsatu i TVN, kanały z pakietów At Media max i Discovery) oraz outdoor (nośniki w 12 największych miastach). Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 Advertising (spot telewizyjny) i DeCoy (adaptacja materiałów POS), za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe OMD Media Direction i Codemedia (internet), a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje grillowanego Brazera (wideo)