Maja Strzelczyk prowadzącą poranny program Kanału Sportowego
Do grona gospodarzy „KS Poranka” w Kanale Sportowym dołączyła Maja Strzelczyk, reporterka piłkarska Canal+ Sport.
Maja Strzelczyk zadebiutowała w środowym wydaniu „KS Poranka”, u boku Tomasza Smokowskiego, jednego z założycieli i głównych twórców Kanału Sportowego, i piosenkarza Krzy Krzysztofa.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od czterech lat Strzelczyk jest związana z Canal+ Sport, głównie jako reporterka przy meczach PKO BP Ekstraklasy. Wcześniej pracowała w Ekstraklasa Live Park i Orange Sport oraz współpracowała z internetowymi rozgłośniami sportowym Zapinamypasy.pl i Weszło FM (z tą drugą pożegnała się wiosną 2021 roku), a także z Newonce.
Od kilku miesięcy tworzy własny kanał youtube’owy Audiochwile, na którym publikuje wywiady.
Maja Strzelczyk to kolejna nowa osoba w „KS Poranku”. Od połowy października gospodarzami są dziennikarka lifestylowa Katarzyna Burzyńska-Sychowicz i komentator sportowy Edward Durda. Natomiast w zeszły poniedziałek na antenę wrócił youtuber Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), z którym współpracę zerwano na początku października (zdecydował o tym Krzysztof Stanowski), po przypomnieniu nagrania sprzed 9 lat pokazującego, jak dyktował wulgarne odzywki o seksie do nastolatek.
Z „KS Porankiem” pożegnali się natomiast dziennikarz sportowy Kamil Gapiński i standuper Cezary Sikora, po tym jak w prowadzonym przez nich wydaniu żartowano z seks afery dotyczącej popularnych youtuberów. W połowie października z Kanałem Sportowym pożegnał się jego współwłaściciel i jeden z głównych twórców Krzysztof Stanowski (właśnie sprzedał swoje udziały w Kanale biznesmenowi Maciejowi Wandzlowi), a z końcem zeszłego miesiąca - Przemysław Rudzki. Obaj m.in. współprowadzili poranny program.
W grupie jego gospodarzy pozostają natomiast Michał Pol, Piotr Kędzierski (dołączył w połowie czerwca br.), Kinga Kujawska i Testree.
„KS Poranek” pojawił się w ramówce Kanału Sportowego wiosną br., jest emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 7:30. W październiku, po nagłośnieniu odzywek Macieja Dąbrowskiego i żartów z seks afery, z programem pożegnało się dwóch głównych reklamodawców: Lipton i Sharp.
Kanał Sportowy na swoim głównym kanale youtube’owym ma obecnie 1,12 mln subskrybentów i 4,3 tys. materiałów, które łącznie zanotowały ponad 665 mln odtworzeń. W ub.r. zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,6 do 5,57 mln zł. Wypłacił udziałowcom 4 mln zł dywidendy.
Dołącz do dyskusji: Maja Strzelczyk prowadzącą poranny program Kanału Sportowego
Pracuje na swoim kanale i tak powinno zostać. Jak KS pójdzie na dno, to pociągnie wszystkich.