SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Star Chips

21 stycznia rusza kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Star Foods

Jej celem jest zbudowanie nowego wizerunku marki Star Chips. Kampania obejmie telewizję oraz punkty sprzedaży i potrwa do końca tego roku. Nowe pozycjonowanie Star Chips można podsumować hasłem: "Należy spożyć przed 20-stką."

Celem kampanii wizerunkowej Star Chips jest zbudowanie silnej i atrakcyjnej marki oraz podniesienie jej wartości w oczach wymagających konsumentów, jakimi są starsi nastolatkowie. Do połowy ubiegłego roku marka Star Chips nie była komunikowana samodzielnie, lecz w kontekście wspólnych promocji z MrSnaki - marką adresowaną do młodszych konsumentów. W konsekwencji, przy wyborze produktu wielu konsumentów kierowało się ceną lub aktualną promocją. W tegorocznej kampanii komunikacja obu marek została wyraźnie rozdzielona.

Ze zmiany grupy docelowej Star Chips wynikła modyfikacja formy i treści przekazu. W dwóch 30-sekundowych spotach telewizyjnych posłużono się absurdalnym poczuciem humoru charakterystycznym dla nastolatków.

Zgodnie z nowymi założeniami strategicznymi na początku tego roku wprowadzono także nowe opakowania Star Chips. Również one zostały zaprojektowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy.

Autorami najnowszej kampanii Star Chips są Robin Weeks (dyrektor kreatywny), Jacek Dyga i Grzegorz Ścieszka (dyrektorzy artystyczni) oraz Ireneusz Broda (copywriter) z Gruppa66 Ogilvy. Za współpracę ze Star Foods odpowiadają Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) oraz Paulina Ufel (Senior Account Executive).

Aktualna oferta Star Chips obejmuje 6 wersji smakowych: cheese and onion, ketchup, paprika, salted, bacon oraz pepper and onion. Niewątpliwymi atutami produktu są jego nowy wizerunek, z którym silnie utożsamia się grupa docelowa, doskonała jakość (zarówno smak jak i opakowanie) oraz dobra relacja ceny do jakości.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Star Chips

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl