Kampania reklamowa Acxiom Polska
Kampania wizerunkowa Acxiom Polska Marketing Power
W sierpniu br. Acxiom Polska rozpoczyna swoją pierwszą na polskim rynku outdoorową kampanię wizerunkową.
Celem kampanii, skierowanej do kadry menedżerskiej, jest informowanie o wejściu na polski rynek korporacji Acxiom.
Acxiom, po przejęciu, na początku 2004 roku, struktur Claritas Europe i Consodata rozpoczął działalność na rynkach europejskich. Specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanej informacji o konsumentach. Oferuje rozwiązania służące do pozyskiwania najlepszych klientów, wspomagania cross/up sellingu oraz optymalizacji dystrybucji i komunikacji. Główne domeny działania Acxiom to: marketing bezpośredni, mikromarketing oraz marketing baz danych.
W Polsce Acxiom (dawniej Claritas) działa od roku 1998.
Wyboru lokalizacji nośników dokonano w oparciu narzędzia Acxiom - analizę wewnętrznej bazy danych firm i geokodowanie. Pod uwagę została wzięta potencjalna wartość klienta, lokalizacja firmy oraz drogi dojazdowe do jego siedziby. Do przeprowadzenia akcji wytypowano obszary, które osoby należące do grupy docelowej (menedżerowie wyższego i średniego szczebla) pokonują codziennie
w drodze do pracy.
Wyniki analiz naniesione na cyfrowe mapy przekazano firmie Cityboard, która zaproponowała konkretne lokalizacje. Przekazanie map z rekomendowanymi do akcji rejonami było o tyle proste, że większość firm oferujących nośniki outdoorowe korzysta z map opracowanych przez Acxiom Polska.
Podstawowym nośnikiem wykorzystywanym w kampanii będą wielkoformatowe tablice należące do Cityboard (3 x 6 m). Akcja rozpoczyna się na początku sierpnia, a jej zakończenie jest planowane na marzec 2005 r. Zostanie wykorzystane 350 nośników.
Zdecydowana większość billboardów (ok. 90%) pojawi się w Warszawie. Pozostałe staną przy centrach biznesowych w największych miastach Polski.
We wrześniu kampania outdoorowa zostanie wsparta reklamami prasowymi w magazynie "Businessman" oraz "Media i Marketing Polska".
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Acxiom Polska