Business Consulting, Effective Media Solution, Infinity Media i Media Group walczą o 20 mln zł zlecenia od Urzędu Transportu Kolejowego
Cztery oferty wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszony przez Urząd Transportu Kolejowego przetarg na realizację społecznej kampanii w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Przeznaczy na nią blisko 20 mln zł.
Oferty złożyła jedna firma i trzy konsorcja. Są to: Business Consulting (oferta z ceną 19,31 mln zł) oraz konsorcja agencji: Effective Media solutions z Effective Media i agencją reklamową DSK (z ceną 18,32 mln zł), Infinity Media z Ambasada BC i IMS Events (z ceną 17,18 mln zł) oraz Media Group wspólnie z Partner of Promotion i Bringmore Advertising Włodzimierz Rajczyk (z ceną 17,89 mln zł).
Budżet, jaki na realizację kampanii planuje przeznaczyć UTK wynosi 19 996 155 zł.
Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. opracowaniem oraz przygotowaniem kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii, produkcją materiałów niezbędnych do jej realizacji, a także jej realizacją oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby.
Będzie pracować dla UTK do połowy grudnia 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Business Consulting, Effective Media Solution, Infinity Media i Media Group walczą o 20 mln zł zlecenia od Urzędu Transportu Kolejowego