Kampania autobusowa Allianz
Firma CAM Media zorganizowała autobusową kampanię promocyjną grupy Allianz
Akcja reklamowa informuje, że dzięki firmie Allianz fani Formuły 1 w Polsce będą mogli oglądać transmisje z wyścigów na żywo.
Allianz jest sponsorem transmisji wyścigów Formuły 1. Dotychczas Polska była jedynym europejskim krajem, w którym telewizja nie transmitowała wyścigów Formuły 1 na żywo. Dzięki konsorcjum kilku firm, m.in. Allianz Polska w okresie od marca do października br. będziemy mogli być świadkami najbardziej ekscytującego widowiska w świecie motoryzacji - wyścigów Formuły 1. Firma informuje o tym spektakularnym wydarzeniu m.in. poprzez kampanię autobusową. Od roku 2000 Allianz jest partnerem jednego z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1 na świecie - BMW WiliamsF1 Team.
W maju na stołeczne ulice wyjechało kilkanaście autobusów z wizerunkiem samochodów i kierowców Formuły 1. W kampanii autobusowej Allianz wykorzystano dwa formaty Full Back (powierzchnia reklamowa na tyle autobusu) i największy King Size (znajdujący się po lewej stronie autobusu). Połączenie tych dwóch powierzchni pozwoli właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy jakim jest autobus. Kampania na tych powierzchniach pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów dzięki długiemu czasowi ekspozycji. Akcja promocyjna Allianz ruszyła w maju br. Planowaniem mediów do tej kampanii zajmował się dom mediowy OMD Poland.
Ponadto Allianz promuje swoje zaangażowanie w Formułę 1 poprzez drukowany magazyn "Formuła Allianz", biuletyn elektroniczny Allianz - F1, stronę internetową na portalu www.allianz.pl, współpracę z www.gazeta.pl, www.mojeauto.pl, portalem www.wp.pl oraz całostronicowe reklamy w Rzeczpospolitej publikowane przed każdym wyścigiem.
Dołącz do dyskusji: Kampania autobusowa Allianz