K2 wpływa na nowe wody
Interaktywna agencja K2 Internet jest gotowa do startu na nowych kierunkach
Firma zainwestowała 700 tys. zł, co pozwoli jej na znaczne poszerzenie zakresu działalności. Zajmie się m.in. outsourcingiem całych systemów marketingowych, w tym np. sprzedażą usług bankowych przez internet, a także e-commerce czy public relations on-line. Środków na rozwój dostarczyli akcjonariusze - fundusze bmp i CEEV oraz członkowie zarządu agencji. Fundusze bmp AG i CEEV zwiększyły zaangażowanie o 500 tys. zł, obejmując tym samym 41 proc. akcji. Pozostałe 200 tys. zł pochodzi od założycieli i członków zarządu. Teraz agencję czeka ostatni etap ekspansji - wzmożona rekrutacja. Z danych nie zatwierdzonych jeszcze przez audytora wynika, że w ubiegłym roku sprzedaż K2 Internet przekroczyła 6,3 mln zł, a EBITDA 0,8 mln zł.
Dołącz do dyskusji: K2 wpływa na nowe wody