K2 i ACR będą reklamować PZU w internecie
Firmy K2 i ACR wygrały przetarg na obsługę interaktywną Grupy PZU. Będą pracować dla wszystkich marek ubezpieczyciela.
K2 i ACR będą zajmować się obsługą interaktywną Grupy PZU na podstawie zwycięstwa w dwuetapowym przetargu. W jego pierwszej części firmy przedstawiły rozwiązania zadań dotyczących strategii obecności PZU w sieci i kampanii reklamowej dla ubezpieczeń komunikacyjnych, a w drugiej - zaproponowały szczegółowe rozwiązania kreatywne oraz przedstawiały warunki współpracy, m.in. skierowane na nią zespoły i koszty.
K2 i ACR będą pracować dla wszystkich marek ubezpieczyciela: PZU SA, PZU Życie SA, PTE PZU SA, TFI PZU SA. Umowy z firmami zostały podpisane na dwanaście miesięcy z możliwością przedłużenia na kolejny rok lub dwa lata.
Grupa PZU prowadzi jednocześnie przetarg na agencję, która zbuduje i będzie administratorem nowego serwisu www.pzu.pl.
Dołącz do dyskusji: K2 i ACR będą reklamować PZU w internecie