„Jesteś w centrum uwagi” w globalnej kampanii Avivy
Pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” ruszyła pierwsza globalna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva. Akcję przygotowały AMV BBDO i ZenithOptimedia.
Bohaterami kampanii Avivy prowadzonej pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” są osoby związane z tą firmą w różnych krajach. I tak polskie twarze akcji to klient Grzegorz Janusz, doradca ubezpieczeniowy Monika Onikijuk oraz Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego i Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży. Wielkoformatowe zdjęcia tych osób pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy wraz z zachętą do odwiedzenia strony internetowej centrumuwagi.pl.
Każdy, kto dołączy do społeczności tego serwisu – lub fanów profilu Avivy na Facebooku – i prześle elektronicznie swoje zdjęcie, może liczyć, że zostanie ono wyemitowane od 22 do 28 października na głównych budynkach w miastach z całego świata. W Polsce fotografie można będzie zobaczyć na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Jednocześnie jeden funt za każde z pierwszych 250 tys. zdjęć Aviva przekaże na fundusz wsparcia dzieci ulicy.
Akcję – prowadzoną jednocześnie w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze – wspierają działania reklamowe, które w Polsce obejmują prasę (główne dzienniki i tygodniki ogólnokrajowe), internet oraz outdoor (22 nośników w największych miastach). Globalną kreację i strategię tej kampanii przygotowała agencja reklamowa AMV BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: „Jesteś w centrum uwagi” w globalnej kampanii Avivy