Jarosław Pająk: z MediaComu do Universal McCann
Z początkiem kwietnia Jarosław Pająk obejmie funkcję digital strategy directora w domu mediowym Universal McCann. Poprzednio pracował w MediaCom Warszawa.
Jako digital strategy director Jarosław Pająk w Universal McCann będzie odpowiedzialny za planowanie aktywności firmy w mediach interaktywnych.
W MediaCom Warszawa Pająk pracował od 2006 roku. Początkowo był junior interactive media plannerem w dziale beyond interactive, a w 2008 roku objął funkcję interaction managera i był współodpowiedzialny za rozwój oraz funkcjonowanie całego działu internetowego. Obsługiwał w tym czasie takich klientów agencji jak Danone, Play, Skoda i Mars.
W 2011 roku w wyniku integracji kompetencji działu internetowego i działów klienckich Pająk stanął na czele departamentu kreatywnego MediaCom Create. Zarządzał wtedy m.in. pełną obsługą w social media ponad 40 marek, takich jak Danio, Bruno Banani, Pizza Hut, Play, Dulux, Pedigree, Orbit, M&M’s, a także Skittles.
Jarosław Pająk jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Pająk: z MediaComu do Universal McCann