Jakie strony na Facebooku angażują najbardziej?
W skali globalnej użytkowników Facebooka najbardziej angażuje strona brazylijskiej marki czekolady Kopenhagen. W czołówce znalazł się polski Browar Czarnków.
Przygotowany przez serwis Socialbakers sierpniowy ranking obejmuje tylko po jednej stronie najbardziej angażującej użytkowników Facebooka w danym kraju. Strony są tutaj klasyfikowane pod względem wskaźnika Engagement Rate (ER), który stanowi odsetek reprezentujący łączną liczbę wyróżnień przyciskiem "Lubię to!" i komentarzy podzieloną przez liczbę fanów.
Na czele listy znalazła się strona brazylijskiej marki czekolady Kopenhagen, ze wskaźnikiem ER na poziomie 3,07 proc. Następne w kolejności są irlandzka Castlepalooza (2,38 proc.), IKEA France (2,37 proc.), Deutsche Vermögensberatung AG - DVAG (2,36 proc.) oraz turecki Money Club Kart.
Pierwszą dziesiątkę zamyka polski reprezentant, którym jest strona Browaru Czarnków, z ER wynoszącym 1,06 proc.
Dołącz do dyskusji: Jakie strony na Facebooku angażują najbardziej?