Iwona Kołodziejek: z TikTok do Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek objęła stanowisko business development director w firmie technologicznej Proxi.cloud, zajmującej się m.in. geobehawioralnym kierowaniem reklam.
Kołodziejek będzie odpowiadać m.in. za zwiększanie rozpoznawalności marki na rynku reklamowym i rozwijanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Konsekwencją tego ma być wzrost sprzedaży usług reklamowych firmy.
Iwona Kołodziejek ma 30 lat doświadczenia zawodowego. Przez ostatni rok pracowała jako niezależna doradczyni w dziedzinie mediów, a później w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.
Wcześniej - przez 12 lat - była związana z firmą doradczą Accenture, w której odpowiadała za sprzedaż i realizację projektów w obszarze zwiększania efektywności inwestycji mediowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Pracowała też w domach mediowych, m.in. w Mindshare, Zenith (jako managing director Optimedia), a także w dziale mediów agencji reklamowej Ogilvy i brokerze reklamy outdoorowej.
Dołącz do dyskusji: Iwona Kołodziejek: z TikTok do Proxi.cloud