Internetowa kampania Klubu 'Glamour'
Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową Klubu 'Glamour', internetowego miejsca spotkań lojalnych czytelniczek magazynu 'Glamour'.
Kampanię prowadzoną na stronach grono.net, o2.pl i onet.pl przygotował Next, interaktywny dział Starcom Mediavest Group.
Jak podano w komunikacie głównym celem działań jest zachęcenie czytelniczek magazynu do zapisania się do klubu i dotarcie z informacją o Klubie „Glamour” do nowej grupy młodych kobiet zainteresowanych trendami, modą i urodą, spędzających czas ze znajomymi. Klub „Glamour” służy komunikacji czytelniczek między sobą, a także z bezpośredniemu kontaktowi z redakcją miesięcznika i jej ekspertami. Jest to „społeczność zamknięta”. Aby zarejestrować się w Klubie, należy wysłać SMS (ok. 2zł brutto ) i wypełnić ankietę dot. preferencji i gustu.
Kampania potrwa do 20 września br. Kreację formatów reklamowych wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania Klubu 'Glamour'