Internet Group: ruszyła strona Websmail
Interactive Marketing Partner (spółka zależna Internet Group) promuje aplikację Websmail. Właśnie uruchomiono poświęconą temu narzędziu stronę internetową www.websmail.pl.
Websmail to profesjonalny system eDirect, będący połączeniem e-mail, mobile oraz database marketingu. Aplikacja ta ma zastosowanie w e-/m-marketingu - stanowi narzędzie MiniCRM - zintegrowaną platformę, dającą możliwości dwustronnej komunikacji z klientami zarówno online (poprzez kontakt generowany przez internet), jak i offline (leady pochodzące z mediów tradycyjnych).
Websmail MiniCRM funkcjonalnością odpowiada działaniom realizowanym np. przez call center. Umożliwia zarządzanie wielokanałową komunikacją z klientem w całym procesie. Poprzez aplikację realizuje się kampanię nastawioną na pozyskanie leadów, ich automatyczne zapisanie do systemu, a następnie automatyczne wystawienie w tzw. kolejkę obsługi, za którą odpowiada na przykład pracownik działu handlowego. Wyniki pracy są rejestrowane w systemie, co pozwala na analizę efektywności handlowców oraz ocenę skuteczności kampanii z podziałem na poszczególne źródła pochodzenia leadów i kanałów komunikacji. Wartością aplikacji są raporty, które w faktyczny sposób wpływają na decyzje optymalizujące kampanie.
W tradycyjnych systemach CRM dane klienta muszą być wprowadzone do systemu. W Websmail MiniCRM klient (lead) pojawia się on-line: poprzez SMS, formularz, e-mail, etc. Na przykład przez zapisanie się w formularzu na landing page lub poprzez wysłanie SMSa, dane klienta od razu trafiają do modułu obsługi MiniCRM jako zadanie z wszelkimi informacjami pomocniczymi, m.in. kanałem zgłoszenia, źródłem pochodzenia itd. Dział handlowy może natychmiast podjąć zapytanie do obsługi. Całość obsługi jest rejestrowana i automatycznie gromadzona w systemie.
Dołącz do dyskusji: Internet Group: ruszyła strona Websmail