Alina Prawdzik na czele jury konkursu Innovation 2020
Przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu Innovation została Alina Prawdzik, managing partner Central Eastern Europe i head of proptech investments w innogy Innovation Hub. W tym roku konkurs odbędzie się po raz szósty, organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W konkursie Innovation nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media. Jury zostało wybrane na podstawie otrzymanych zgłoszeń przez Komitet Organizacyjny Innovation 2020.
W tym roku przewodnicząca jury konkursu Innovation została Alina Prawdzik, managing partner Central Eastern Europe i head of proptech investments w firmie innogy Innovation Hub. Na czele jury w kategorii Innowacyjny Biznes stanął Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę i Czechy w Zalando. Mateusz Górecki, head of agency Fantasyexpo, przewodniczy obradom jury w kategorii Innowacyjne Doświadczenie, a Małgorzata Hejka, strategy & innovations director Spark Foundry w kategorii Innowacyjne Media.
Innovation 2020 - składy jury
W jury Innowacyjny Biznes prace ocenią: Paweł Bylicki, CEO Public Dialog; Michał Kowalczyk, digital solution manager Nielsen; Martyna Głowińska, marketing & PR manager DOMODI; Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager Eastern Europe Husqvarna; Łukasz Smolarski, innovation manager IKEA Retail; Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. korporacyjnych Carlsberg Polska; Kamil Bąkowski, eCommerce strategy head Publicis Commerce; Anna Dębińska, head of marketing Bausch Health; Igor Przespolewski, niezależny konsultant.
Jury w grupie Innowacyjny Biznes ocenia zgłoszenia w podkategoriach produkt, usługa, branding, model biznesowy, model sprzedażowy oraz CSR.
Do kategorii Innowacyjne Doświadczenie można zgłaszać działania w podkategoriach content, ux/cx, touchpoint oraz event.
W składzie jury wybierającym nagrodzone prace w powyższej kategorii zasiadają: Marcin Sienkowski, head of marketing Grupa OLX; Jakub Barzak, marketing manager Storytel; Justyna Dadał, senior brand manager Durex (Reckitt Benckiser); Szymon Dyjach, buzz & appreciation manager AmRest - KFC; Sławomir Wala, head of digital Cheil Poland; Rafał Ryś, associate creative director Saatchi & Saatchi IS; Michał Kaleta, managing director Endorfina events; Mateusz Popiołek, customer experience manager Empik Group; Malwina Żurek, national brand marketing manager Red Bull; Maciej Zabielski, head of social media Merlin Group; Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas Bank Polska.
W skład jury grupy Innowacyjne Media wchodzą: Anna Gromańska, publishing and innovations director Cube Group; Radosław Kropielnicki, global category manager GSK; Paweł Ważyński, marketing platforms director Resolution; Monika Zielińska, dyrektor działu współpracy strategicznej z domami mediowymi AMS; Monika Więch, communications & business director Starcom; Łukasz Plona, innovation & technology director K2 Precise; Grzegorz Smyka, digital & investments director Wavemaker, Stanisław Kijowski, strategy director ING Bank Śląski.
Do kategorii Innowacyjne Media można zgłaszać prace w podkategoriach formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data, aplikacje i platformy oraz algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a nagrodzonych podczas uroczystej gali 27 kwietnia. Statuetkę konkursu, jak co roku, projektuje inny polski artysta – w tegorocznej edycji nagrodę tworzy Maja Ganszyniec.
Dołącz do dyskusji: Alina Prawdzik na czele jury konkursu Innovation 2020