ING przekonuje w nowej kampanii, że "Warto robić swoje"
Bank ING w nowej kampanii konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. Akcję pod hasłem "Warto robić swoje" przygotowały Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.
Nowa kampania ING promuje funkcjonalności aplikacji Moje ING, która wspiera klientów w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.
Akcja "Warto robić swoje" obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie, a także aktywności w social mediach i promocję w oddziałach banku.
- Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia - bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampanii „Warto robić swoje” towarzyszy również niedawno rozpoczęty cykl „Porozmawiajmy o pieniądzach”.
Kreacje przygotowały agencje Brain i GONG, za planowanie i zakup mediów odpowiadają MullenLowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING przekonuje w nowej kampanii, że "Warto robić swoje"
Co za finezja i pomysł na reklamę : )))