Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik
Trwa zgłaszanie nominacji do XI edycji Impactora, konkursu nanajbardziej podziwiane firmy i osoby mediów i reklamy. Laureatówtegorocznej edycji poznamy 25 lutego na uroczystej gali. Jak coroku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:Człowiek Roku Przemysłu Mediowego, Dziennikarz, Medium,Reklamodawca, Agencja Reklamowa, Dom Mediowy, Agencja PR, AgencjiBTL, Agencja OOH (Out Of Home), Instytut Badawczy Roku oraz AgencjaInteraktywna Roku.
Zgłoszenia nominacji dokonują oraz głosy oddają członkowieAkademii Mediów i Reklamy.
Ich lista jest corocznie dostarczana przez organizacjewspółpracujące przy konkursie: ZFPR, IGRZ, IAB, SAR, SMB, OFBOR,PBI, IAA. Procedurę wyłaniania laureatów prowadzi niezależnyaudytor, firma doradcza KPMG.
Dodatkowo, już po raz trzeci, partner konkursu, Centrum im.Adama Smitha przyzna własną nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiegodla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności irozsądku.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Novum tegorocznejedycji jest wydawnictwo: Statistical Fact Book. Rocznikstatystyczny przemysłu mediowego będzie zawierał wyniki konsumpcjimediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika sąExport Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacjebranżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR.
Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.
Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.
Impactorowi patronują: Wirtulanemedia.pl oraz magazynBrief.
Partnerem merytorycznym tegorocznego Impactora jest OmnicomMediaGroup.
Dołącz do dyskusji: Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik