Ikea reklamuje otwarcie sklepu w Łodzi
Rozpoczęła się kampania reklamowa zapowiadająca otwarcie sklepu Ikea w Łodzi. Akcja jest prowadzona na outdoorze, a niebawem obejmie internet.
Kreacja kampanii reklamowej zapowiadającej otwarcie sklepu Ikea w Łodzi opiera się na przekonaniu społecznym o rywalizacji tego miasta z Warszawą. Jeden z layoutów przedstawia więc samochód marki Warszawa obładowany charakterystycznymi paczkami Ikea z hasłem "Największa IKEA w Polsce w Warszawie się nie mieści", natomiast drugi pokazuje to auto podążające za łódką, czemu towarzyszy hasło "Warszawa za Łodzią. IKEA w Łodzi. Największa w Polsce". Przekaz ma wywołać u mieszkańców regionu łódzkiego uśmiech i satysfakcję z otwarciem największego sklepu Ikea w tym mieście. Jednocześnie z kampanią ruszyła dystrybucja katalogu prezentującego całoroczną ofertę sklepu.
Akcja od 16 października jest prowadzona na outdoorze (150 nośników: billboardy, citylighty, autobusy i tramwaje), a w najbliższym czasie rozpocznie się w internecie (banery w serwisach wp.pl, gazeta.pl, interia.pl i naszemiasto.pl;mailingi). Kreację kampanii przygotowały agencje Team One i K2 Internet, natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mediaedge:CIA i ACR (internet).
Dołącz do dyskusji: Ikea reklamuje otwarcie sklepu w Łodzi