SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).

Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.

DATAAMRSHR%SHR% 16-49
24-02-2011267012316,65%18,09%
03-03-2011267107217,23%20,20%
10-03-2011248263916,37%17,80%
17-03-2011273861217,93%19,05%
24-03-2011273903518,35%19,68%
31-03-2011252337716,72%17,72%
07-04-2011270266617,83%19,94%
14-04-2011269913017,59%18,00%
21-04-2011277511719,38%20,97%
28-04-2011263425517,77%19,37%
05-05-2011254234117,15%17,99%
12-05-2011263339518,42%20,09%
19-05-2011283302819,73%21,36%
średnio266499517,76%19,23%
przed rokiem307676920,79%22,55%


Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl

>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON

KonkurencjaAMRSHR%SHR / 16-49
TVP1374917425,05%18,15%
 POLSAT266499517,76%19,23% 
TVN226540915,13%15,54%
TVP214225249,50%11,77%

Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON

ProfilPolsatADH %AFF
PłećMężczyźni33,11%69
Kobiety66,89%129
Wiek04-091,89%32
10-154,78%70
16 - 193,59%64
20 - 244,88%62
25 - 298,08%91
30 - 348,06%97
35 - 398,54%116
40 - 446,19%97
45 - 497,40%108
50 - 5413,09%163
55 - 599,58%124
60+23,90%118
Wlk. miastaWieś38,55%98
< 50 tys.24,81%103
50-100 tys.9,21%107
100-200 tys.8,76%108
> 200 tys.18,67%93
WykształceniePodstawowe46,60%103
Średnie32,63%110
Wyższe14,10%112
Inne6,67%52


Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio. 

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
jest błąd w linkach:
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.
odpowiedź
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
odpowiedź
User
nikt
a nie uważacie że polsat robi fajne seriale? bo moim zdaniem one się naprawdę wyróżniają in plus
odpowiedź