„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu
Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).
Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.
DATA | AMR | SHR% | SHR% 16-49 |
24-02-2011 | 2670123 | 16,65% | 18,09% |
03-03-2011 | 2671072 | 17,23% | 20,20% |
10-03-2011 | 2482639 | 16,37% | 17,80% |
17-03-2011 | 2738612 | 17,93% | 19,05% |
24-03-2011 | 2739035 | 18,35% | 19,68% |
31-03-2011 | 2523377 | 16,72% | 17,72% |
07-04-2011 | 2702666 | 17,83% | 19,94% |
14-04-2011 | 2699130 | 17,59% | 18,00% |
21-04-2011 | 2775117 | 19,38% | 20,97% |
28-04-2011 | 2634255 | 17,77% | 19,37% |
05-05-2011 | 2542341 | 17,15% | 17,99% |
12-05-2011 | 2633395 | 18,42% | 20,09% |
19-05-2011 | 2833028 | 19,73% | 21,36% |
średnio | 2664995 | 17,76% | 19,23% |
przed rokiem | 3076769 | 20,79% | 22,55% |
Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl
>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
TVP1 | 3749174 | 25,05% | 18,15% |
POLSAT | 2664995 | 17,76% | 19,23% |
TVN | 2265409 | 15,13% | 15,54% |
TVP2 | 1422524 | 9,50% | 11,77% |
Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.
>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON
Profil | Polsat | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 33,11% | 69 |
Kobiety | 66,89% | 129 | |
Wiek | 04-09 | 1,89% | 32 |
10-15 | 4,78% | 70 | |
16 - 19 | 3,59% | 64 | |
20 - 24 | 4,88% | 62 | |
25 - 29 | 8,08% | 91 | |
30 - 34 | 8,06% | 97 | |
35 - 39 | 8,54% | 116 | |
40 - 44 | 6,19% | 97 | |
45 - 49 | 7,40% | 108 | |
50 - 54 | 13,09% | 163 | |
55 - 59 | 9,58% | 124 | |
60+ | 23,90% | 118 | |
Wlk. miasta | Wieś | 38,55% | 98 |
< 50 tys. | 24,81% | 103 | |
50-100 tys. | 9,21% | 107 | |
100-200 tys. | 8,76% | 108 | |
> 200 tys. | 18,67% | 93 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,60% | 103 |
Średnie | 32,63% | 110 | |
Wyższe | 14,10% | 112 | |
Inne | 6,67% | 52 |
Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio.
Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.