Hitachi Data Systems wyprzedza IBM i EMC
Hitachi Data Systems po raz trzeci zajęło pierwsze miejsce w ogólnoświatowym badaniu dotyczącym poziomu zadowolenia klienta
Hitachi Data Systems, spółka zależna Hitachi, po raz trzeci zajęła pierwsze miejsce w globalnym badaniu zadowolenia klienta, przeprowadzonym przez niezależny Instytut Badań Rynkowych FIND/SVP. Badanie, obejmujące 247 dyrektorów i kierowników, zostało przeprowadzone na zlecenie Hitachi Data Systems i wykazało, że 90% klientów korzystających z jej rozwiązań było "bardzo zadowolonych" lub "zadowolonych" z oferowanego poziomu technologicznego, usług oraz wsparcia. Kolejna firma, IBM, otrzymała od tej samej grupy respondentów 66% ocen pozytywnych za poziom technologiczny oraz 72% za usługi i wsparcie. Trzecie miejsce zajęła firma EMC, otrzymując odpowiednio 62% i 57%.
"Niewiele firm osiąga tak wysoki poziom zadowolenia klienta przy tak surowych kryteriach badania", powiedział Bruce Kavitsky, starszy wiceprezes działu badań wytycznych w Instytucie FIND/SVP.
Hitachi Data Systems otrzymała najwyższe oceny za wysoką jakość usług podczas pierwszej instalacji, elastyczność wobec klienta podczas prac konserwatorskich, zapewnienie długoterminowego wsparcia technicznego dla urządzeń oraz za łatwą dostępność części zamiennych.
"Nasze systemy pamięci masowej są doceniane przede wszystkim za innowacyjność i niezawodność. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że to nie wystarcza, by na dłużej utrzymać klienta. Chcemy osiągać najwyższy stopień zadowolenia naszych klientów, a przeprowadzone badanie pokazuje, że już trzeci rok konsekwentnie dążymy w tym kierunku," powiedział Dave Roberson, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w Hitachi Data Systems.
Wyniki badania pokazały, że większość klientów korzysta z niejednorodnych środowisk pamięci masowej. 96% firm w USA, 82% w regionie EMEA (Europa, Bliskie Wschód i Afryka) oraz 84% w Azji, Australii i Oceanii posiada pamięć masową złożoną z rozwiązań różnych producentów.
Dołącz do dyskusji: Hitachi Data Systems wyprzedza IBM i EMC