SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Hit generator' daleki był od stania się hitem

Muzyczne show "Hit generator" w wiosennym sezonie telewizyjnym przyciągnęło przed ekrany średnio 900 tys. widzów Dwójki, czyli znacznie mniej niż miały w tym czasie konkurencyjne kanały - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Program przez pierwsze cztery tygodnie (od 21 lutego br.) nadawany był w soboty ok. 21.05, a następnie do końca maja br. w piątki ok. 22.40. Średni udział TVP2 w czasie emisji "Hit generatora" wyniósł 8,43 proc. w grupie 4+ i 7,39 proc. w komercyjnej 16-49. To znacznie mniej niż w tym czasie osiągała konkurencja, bo udział TVP 1 w 4+ wynosił 23,21 proc., Polsatu - 17,18 proc., a TVN - 16,91 proc.

Przychody z reklam nadanych przy 14 dwuczęściowych odcinkach show (każde wydanie składało się z części głównej z występami oraz ogłoszenia wyników, w przerwie nadawano spoty reklamowe) wyniosły 4,1 mln zł.

Z danych wynika, że "Hit generatora" oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.

Widownia "Hit generatora" odcinek po odcinku
hitgeneratortvp2

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
hitgeneretokonkurencja

Profil widowni "Hit generatora"
hitgeneratorprofil

Dołącz do dyskusji: 'Hit generator' daleki był od stania się hitem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl