Havas Worldwide Warsaw będzie pracować dla platformy nc+
Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej marek nc+ oraz Canal+ w obszarze digital marketingu.
Platforma zdecydowała się na zatrudnienie agencji w związku z rozbudową działań marketingowych w internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów. Firma Havas Worldwide Warsaw została wybrana w przetargu, ale przedstawiciele nc+ nie ujawniają, jakie jeszcze agencje brały w nim udział.
W ramach współpracy eksperci Havasa z obszaru digital marketingu będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.
- O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii - promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest „El Clasico” - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań w nc+.
Kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji meczu FC Barcelona - Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji strony internetowej i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą wprowadzenia alternatywnego komentarza. Transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza, dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego.
Umowa z Havas Worldwide Warsaw została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Havas Worldwide Warsaw będzie pracować dla platformy nc+