Sieć Havas łączy struktury Havas Creative Group i Havas Media Group
Havas Creative Group i Havas Media Group nie będą już funkcjonować jako oddzielne dywizje. Zostały jednostkami biznesowymi działającymi w ramach jednego unitu.
Od teraz Havas Creative Group zajmująca się kreacją i Havas Media Group odpowiedzialny za obsługę mediową działają jako Havas Group. W związku ze zmianami utworzono stanowisko global managing directota &chief client officera w Havas Group. Objął je Dominique Delport, dotychczas pełniący funkcję global managing director&UK/France chairman w Havas Media Group.
Jak tłumaczą szefowie Havas Group, wprowadzona zmiana jest skutkiem wprowadzenia scentralizowanego zarządzania na czterech kluczowych rynkach, na których prezesi zostali mianowani na poziomie grupy: Chris Hirst w Wielkiej Brytanii, Alfonso Rodes w Hiszpanii oraz Yannick Bollore dla Francji i Stanów Zjednoczonych.
- Musimy wyjść poza tradycyjną definicję kreacji i mediów, by jeszcze lepiej pracować dla naszych klientów. Wprowadzona zmiana pozwoli zarówno na lepsze i efektywniejsze wykorzystanie talentu naszych pracowników w pracy na rzecz klientów, jak i stworzy nowe możliwości rozwoju umiejętności naszych ludzi - tłumaczy Yannick Bollore.
W ramach Havas Group powstały też dwa nowe kierownicze stanowiska w celu optymalizacji struktury firmy i jej oferty w Ameryce Łacińskiej i w regionie Azja-Pacyfik.
Mike Amour, dotychczas chief executive na region Azja-Pacyfik w Havas Creative Group objął stanowisko chief executive na ten region odpowiedzialnego zarówno za biznes kreatywny, jak i mediowy. Zarządza 79 biurami Havas Group na tym obszarze.
Z kolei Jorge Percovich, dotychczas chief executive Havas Media Group w Ameryce Łacińskiej został chief executive Havas Group w tym regionie.
Na razie nie wiadomo, kiedy globalne zmiany zostaną wprowadzone w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Sieć Havas łączy struktury Havas Creative Group i Havas Media Group