SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac

Agencja Havas PR w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją produktową marki produktów do paznokci Semilac.

 

Do zadań agencji będzie należało opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji budującej świadomość i wizerunek marki, bieżące prowadzenie biura prasowego Semilac oraz koordynacja specjalnych projektów kierowanych do konsumentów.

Z ramienia agencji Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, consulting director brand & content department.

Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia, a pierwsze działania dla marki zostały podjęte w maju. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę.

Semilac w swoim portfolio ma produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci i dłoni, w tym lakiery hybrydowe i klasyczne.

 

Dołącz do dyskusji: Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl