SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HappyDay.pl już działa - oferty ogólnopolskie i z 7 miast

Agora uruchomiła swój serwis zakupów grupowych - HappyDay.pl. Startowi witryny towarzyszy duża kampania reklamowa.

Na HappyDay.pl prezentowane są oferty ogólnopolskie (codziennie jedna) oraz z 7 dużych ośrodków miejskich: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Strona działa na zasadach typowych dla zakupów grupowych: usługi, bilety i produkty można kupić z kilkudziesięcioprocentową zniżką, o ile zakup zadeklaruje odpowiednio dużo osób.

>>> Ruszaj.pl - o2.pl wchodzi w zakupy grupowe

Sprzedażą ofert do HappyDay.pl zajmują się działy sprzedaży lokalnej „Gazety Wyborczej” wspierane przez osobny zespół doradców. W ramach programu edukacyjnego partnerom serwisu zapewniane są doradztwo i wsparcie ekspertów, a także weryfikacja możliwości realizacji oferty. Partnerzy mogą też liczyć na szeroką promocję w mediach należących do Agory - wszystkie oferty z HappyDay.pl będą promowane m.in. na stronach z grupy Gazeta.pl, w dzienniku „Metro” oraz w ogólnopolskim i lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej”.

>>> Łukasz Wejchert: Onet uruchomi serwis zakupów grupowych, zmiany w Zumi.pl

- Najistotniejsza jest dla nas jakość i wiarygodność, dlatego wszystkie oferty publikowane w serwisie pochodzą od partnerów, których możliwości i jakość usług zostały sprawdzone przez doradców sprzedażowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dominika Derewicz, kierownik HappyDay.pl.


Startowi serwisu towarzyszy zaplanowana do końca czerwca kampania wizerunkowa, która obejmuje przede wszystkim media Agory: internet (m.in. Gazeta.pl, MSN.Gazeta.pl, Plotek.pl, Deser.pl, a także sieć reklamowa Google), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”), radio (Złote Przeboje, Roxy FM) oraz outdoor (ekrany cityInfo TV). Kreacje przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation, a media zaplanował i zakupił dział promocji Gazeta.pl. 

Dołącz do dyskusji: HappyDay.pl już działa - oferty ogólnopolskie i z 7 miast

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tr
Znowu? Ile jeszcze takich samych serwisów? Niedługo już ludzie nie będą kupować tego czego potrzebują tylko to co akurat jest do kupienia na "serwisie ofertowym".
odpowiedź
User
korrado
czyli w myśl dobrej definicji marketingu, który uzmysławia konsumentom, że do życia niezbędne jest im coś o czym wcześniej nawet nie pomyśleli ;)... w internecie jak w życiu :)
odpowiedź
User
eq
W leadzie jest błąd - HappyDeal.pl
odpowiedź