SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GSK przenosi obsługę reklamową Panadolu do specjalnego zespołu WPP

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline zdecydował się przenieść globalną obsługę reklamową marki środków przeciwbólowych do WPP, gdzie dla klienta ma pracować specjalny zespół.

Utworzony w WPP zespół będzie odpowiedzialny za tworzenie zintegrowanych kampanii kreatywnych i treści związanych z reklamą, technologią cyfrową, aktywizacją zakupów i PR dla marki leków przeciwbólowych.

WPP zostało wybrane po przeglądzie ofert, szczegółów którego marketer nie zdradza.

Dotychczas obsługą reklamową Panadolu na poziomie globalnym zajmowała się agencja Grey. Ma nadal współpracować z GSK nad kreacjami dla tej marki środki przeciwbólowych w biurze w Singapurze.

Zespołem projektowym do obsługi Panadolu w WPP kieruje Konstantin Popovic jako dyrektor wykonawczy. Jest szefem Grey Group w Singapurze i od 2015 roku był kierownikiem zespołu do obsługi GSK w w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
W skład tego zespołu wchodzą pracownicy agencji: Geometry, Gray, Hill & Knowlton Strategies, Ogilvy Commonhealth i Wunderman.
Przedstawiciele WPP powiedzieli, że obsługa Panadolu za pomocą modelu dostosowanego do potrzeb klienta umożliwi GSK usprawnienie pracy agencji i zmaksymalizowanie jej wydajności.

- W trakcie procesu szukaliśmy agencji oferującej prawdziwe kompleksowe możliwości i silną kreatywną doskonałość, która pomoże nam przenieść Panadol na wyższy poziom - powiedział Michael Duffy, globalny lider biznesowy marki Panadol w GSK Consumer Healthcare. - Byliśmy szczególnie pod wrażeniem potencjału modelu jednej firmy holdingowej, który pozwoliłby zmniejszyć złożoność, zwiększyć wydajność i dostarczyć najlepsze rozwiązanie dla marki.

Kilka dni temu koncern GSK zdecydował się zmienić partnera mediowego – teraz za globalny budżet mediowy firmy odpowiada Publicis Media, który przejął klienta od Mediacomu i PHD.

Dołącz do dyskusji: GSK przenosi obsługę reklamową Panadolu do specjalnego zespołu WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl