SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grześki reklamowane pod hasłem „Dziecku odmówisz?” (wideo)

Zaczął się drugi etap kampanii reklamowej wafelków Grześki (produkowanych przez firmę Colian) pod hasłem „Dziecku odmówisz?”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film i Universal McCann.

W spocie Grześków ojciec przypadkowo ma okazję przypomnieć sobie, jak w dzieciństwie jeździł na deskorolce, po czym chce ją zatrzymać, wymieniając u syna na reklamowany wafelek. Pyta przy tym przekornie: „Dziecku odmówisz?”.

Kampania ma podkreślać, że Grześki zapewniają krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, pomagają też budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.

Pierwszy etap tej akcji był prowadzony wiosną br. W ub.r. Grześki były reklamowane pod hasłem „Chrup swoje!”, a dwa lata temu - pod hasłem „Zero bujdy”.

Obecna odsłona akcji potrwa do końca br. Obejmuje telewizję (30 i 15-sekundowa wersja spotu w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych), internet (aktywności na Facebooku), od połowy października będzie prowadzona w kinach Multikino, a w listopadzie i grudniu - na paczkomatach firmy InPost przy wybranych supermarketach Tesco i Kaufland.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Just, produkcją spotu (wyreżyserowanego przez Pawła Borowskiego) zajął się dom produkcyjny Opus Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Grześki reklamowane pod hasłem „Dziecku odmówisz?” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grzes
gdzie mam wpisac kod
odpowiedź
User
oliwia ght
gdzie mam wpisac kod
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grzeski-reklamowane-pod-haslem-dziecku-odmowisz-wideo#

odpowiedź