Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce – bezpiecznie”
7 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący przeprowadzenia działań promocyjnych pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie”. Wśród nich są m.in. Grupa Interia i Wirtualna Polska.
POT na realizację zaplanowanych działań zamierza przeznaczyć 300 tys. zł. O zlecenie to walczą: Aplan Media (oferta z ceną 297,7 tys. zł), Grupa Interia (263,2 tys. zł), They.pl (300 tys. zł), Mexad (280,2 tys. zł), Effective Media Solutions (297,9 tys. zł), Wirtualna Polska Media (295,2 tys. zł) i Innova (294,8 tys. zł).
Celem kampanii ma być zachęcenie turystów i potencjalnych turystów - mieszkańców Polski do podejmowania aktywności turystycznej w kraju i poinformowanie ich jak robić to bezpiecznie. Dodatkowo działania te mają pokazać, że dzięki wypracowanym przez branżę turystyczną rozwiązaniom podróżowanie po Polsce jest bezpieczne.
Kampania będzie obejmować internet i ma być realizowana w najbliższym czasie.
Dołącz do dyskusji: Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce – bezpiecznie”
"Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie".
- Piękna "nadobietnica" (overpromise).
Już u podstaw strategiczna PORAŻKA !!