Grupa Eurozet z nowym dyrektorem biura reklamy
Zmiany w strukturach zarządzania reklamą w Grupie Eurozet. Nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy od sierpnia obejmie Maciej Moszczyński, szef sprzedaży agencyjnej w jednostce.
Moszczyński przejmie obowiązki Macieja Strzeleckiego, prezesa spółek Grupy Eurozet, który od lipca br. dołączył do zarządu Grupy Agora. Będzie mu podlegać sprzedaż agencyjna, bezpośrednia, działalność eventowa pod szyldem Eurozet Live oraz Studio ZET.
Kim jest nowy dyrektor biura reklamy Eurozetu?
Maciej Moszczyński swoją karierę w branży medialnej rozpoczął w 2000 roku, dołączając do CR Media, pierwszego niezależnego brokera mediowego w Polsce. W ciągu kolejnych dwóch lat pełnił funkcję media plannera w RRM, biurze reklamy Radia ZET.
Od 2005 roku był odpowiedzialny za tworzenie i rozwój działu planerskiego w pionie radiowym Agory. W 2009 roku awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą reklamy agencyjnej. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu marki Tandem Media, która w 2015 roku rozszerzyła swoją działalność o samodzielne biuro sprzedaży reklamy kinowej dla sieci Helios.
Na początku 2023 roku, po przejęciu Eurozetu przez Agorę, Maciej Moszczyński został dyrektorem zarządzającym sprzedażą agencyjną w połączonej Grupie Eurozet i funkcję tę będzie nadal pełnił.
Biuro reklamy Grupy Eurozet odpowiada za sprzedaż reklam m.in. w Radiu ZET, Chilli ZET, Meloradiu, Antyradiu, TOK FM czy Radiu Pogoda.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eurozet z nowym dyrektorem biura reklamy