Google powiększa dominację na rynku płatnych reklam wwyszukiwarkach
W III kwartale bieżącego roku Google powiększyło swoją dominację nabrytyjskim rynku płatnych reklam w wyszukiwarkach.
Z badania przeprowadzonego przez zajmującą się internetowymmarketingiem firmę Efficient Frontier wynika, że między lipcem awrześniem Google miało 86,7 procenta rynkowych udziałów. To o 1,1procenta więcej w porównaniu z II kwartałem - informuje serwisBrand Republic.
Daleko w tyle za Google znalazły się wyszukiwarki Yahoo (9,6procenta udziałów w rynku) i Microsoft Live (3,6 procenta).
Jeszcze większą dominację Google miało w pozostałej częściEuropy, gdzie do firmy należało w III kwartale aż 92,5 procentarynku. Z kolei za oceanem udziały rynkowe Google wyniosły 71,4procenta.
"Nasze dane pokazują, że marketing w internetowychwyszukiwarkach wciąż jest wysoce produktywnym kanałem marketingubezpośredniego dla reklamodawców, nawet na najbardziej wymagającychrynkach" - stwierdził James Beriker, prezes i dyrektor wykonawczyfirmy Efficient Frontier.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Google powiększa dominację na rynku płatnych reklam wwyszukiwarkach