"Glamour" stracił pozycję lidera na rzecz "Joy"
W maju br. na lidera segmentu luksusowych miesięczników kobiecych awansował "Joy", na drugim miejscu "Twój Styl".
Trwa rewolucja na rynku luksusowych miesięczników kobiecych. Drugi numer "Joy" (Hearst Marquard Publishing sp. z o.o.) sprzedał się w nakładzie 262 480 egz. (miesiąc wcześniej 255 636 egz.). Dzięki takiej sprzedaży miesięcznik “Joy” uplasował na pierwszym miejscu w tym segmencie - wynika z najnowszych danych ZKDP.
Na drugim miejscu, ze sprzedażą 232 619 egz. (224 523 egz. - kwiecień 2006), znalazł się ubiegłoroczny lider - miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).
Na podium znalazł się także kwietniowy lider, miesięcznik "Glamour" - sprzedaż wyniosła 201 706 egz. (miesiąc wcześniej 290 099 egz) i była większa o prawie 60 tys. egz. niż w analogicznym okresie 2005 roku.
maj | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Joy | 262480 | - |
Twój Styl | 232619 | 295850 |
Glamour | 201706 | 142062 |
Cosmopolitan | 138827 | 165629 |
Avanti | 138361 | 133971 |
Elle | 75857 | 66931 |
Pani | 71006 | 76874 |
Uroda | 63168 | 54629 |
Zwierciadło | 53478 | 51253 |
Dołącz do dyskusji: "Glamour" stracił pozycję lidera na rzecz "Joy"