SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)

28 listopada rozpocznie się pierwsza w polskiej telewizji kampania reklamowa ekspresów kawowych Nespresso. Spot z udziałem George’a Clooneya przygotowały firmy McCann Paris i MEC, a wyreżyserował Guy Ritchie.

W nowej kampanii Nespresso George Clooney okazuje się mniejszą atrakcją dla kobiet niż możliwość wypicia filiżanki espresso z ekspresu tej marki. Spot na potrzeby akcji nakręcono na mediolańskim osiedlu Garibaldi. Oprócz tej reklamy w ramach kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot prezentujący ekspres Lattissima+



Ruszająca 28 listopada akcja będzie pierwszą w Polsce kampanią Nespresso prowadzoną w telewizji - obejmie TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i kanały tematyczne. Scenariusze obu spotów przygotowała agencja McCann Paris, a zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy MEC. Kampania potraw do końca br.

Dołącz do dyskusji: George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Samanta
Bardzo fajny filmik, porównując z drewnianym Małyszem reklamującym herbatę to widać kosmiczną różnicę.
0 0
odpowiedź
User
hej
Gdzie się podziała świateczna reklama kawy JACOBS,dlaczego emitują już inną wersję,poprzednia znana od kilku lat była świetna.Mam nadzieję że świąteczny Whiskas pozostanie taki sam.Coca-cola też od wielu lat była prawie taka sama co roku,teraz nagle pozmieniali.Polacy lubią święta i nastrój nawet w reklamach.PROSZĘ NIE ZMIENIAJCIE TYCH KULTOWYCH REKLAM.
0 0
odpowiedź