Gazeta.pl reklamuje Wiadomości
Portal Gazeta.pl rozpoczął zewnętrzną kampanię reklamową nowego serwisu Wiadomości
Kreację kampanii opracowała szczecińska Agencja Interaktywna Byss. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do połowy czerwca.
Kampania Wiadomości portalu Gazeta.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach sieci: ARBO, MAXreach, GRPnet, QNET oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Składa się z trzech linii i jest kierowana do użytkowników sieci w wieku powyżej 20 lat. Wykorzystano do niej bannery, billboardy, pop-undery i pop-upy. Nowością tej kampanii jest użycie bannera, w którym online jest zmieniany tekst przekazu - w zależności od aktualnych wydarzeń. Celem kampanii, oprócz pozyskania nowych użytkowników, jest wykreowanie serwisu Wiadomości jako miejsca w Internecie z szybkim, wiarygodnym i całościowym opisem aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie. Główne hasła kampanii to "pierwsi podajemy szczegóły" oraz "sprawdź, co się dzieje teraz".
Wiadomości portalu Gazeta.pl są kluczowym serwisem informacyjnym w rodzimym internecie. Wykorzystują informacje z pięciu agencji informacyjnych oraz dostarczane przez dziennikarzy "Gazety Wyborczej" z warszawskiej centrali i 19 regionalnych oddziałów, bezpłatnego dziennika "Metro", Radia TOK FM oraz centralnego newsroomu Pionu Radiowego Agory.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl reklamuje Wiadomości