Ford wspiera nowy model Focusa swoją pierwszą globalną kampanią (wideo)
Nowy model samochodu Ford Focus po raz pierwszy w historii producenta wspierać będą globalne działania reklamowe.
Globalna kampania obejmować będzie pięćdziesiąt 15- i 20-sekundowych reklam telewizyjnych, podkreślających 14 zastosowanych w pojeździe technologii. Według Forda są to rozwiązania nigdy wcześniej nie zaoferowane w segmencie, do którego należy Focus, a także niedostępne w większych i droższych modelach konkurencji.
Pierwsze spoty zostaną wyemitowane we wtorek 1 marca w USA podczas programu 'American Idol' na antenie telewizji Fox. Następnie reklamy trafią na wybrane rynki w Europie, a w drugiej połowie tego roku także do Australii, Nowej Zelandii i RPA.
Kampania obejmuje również prasę, outdoor, media społecznościowe i przestrzeń cyfrową. Za kreację odpowiada Blue Hive - agencja utworzona przez holding reklamowy WPP Group wyłącznie do obsługi budżetu reklamowego Ford of Europe.
Dołącz do dyskusji: Ford wspiera nowy model Focusa swoją pierwszą globalną kampanią (wideo)