Focus Advertising dla Ikea
Focus Advertising stworzyła wspólny system komunikacji dla wszystkich sześciu parków handlowych Ikea, działających w naszym kraju.
Focus Advertising, po wygraniu w styczniu tego roku przetargu na kompleksową obsługę kreatywną sześciu parków handlowych Inter IKEA Centre Polska S.A. (Janki i Targówek w Warszawie, Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, Franowo w Poznaniu i Rawa w Katowicach), stworzyła system charakterystycznych graficznych wzorów i dopasowanych do nich haseł, często o podwójnym znaczeniu.
- Wspólny dla wszystkich parków jest layout – zawsze z odwołującym się do logotypu parków „uśmiechem” w stopce oraz dużym logotypem parku. Dzięki temu poszczególne realizacje są spójne, jednolite stylistycznie, co daje możliwość wielu rozmaitych rozwiązań – połączonych jednak wspólnym mianownikiem. Dostosowując się do jednostkowych wymagań klienta, wszystkie one zachowują wyraźną „systemowość” - czytamy w komunikacie prasowym.
Czas trwania kampanii: na przestrzeni roku 2006
Klient: Inter IKEA Centre Polska S.A.
Przedstawiciel Klienta: Agnieszka Rozborska, Monika Leszczyńska, Michał Góralski
Agencja: Focus Advertising
Przedstawiciel Agencji: Monika Jung, Joanna Żuk
Dyrektor Kreatywny: Jacek Lusiński
Senior Art Director: Łukasz Myszkowski
Copywriter: Łukasz Słotwiński
Junior Art Director: Maciek Teodorowicz
Junior Copywriter: Jan Roszkowski
Planowanie i zakup mediów: Starcom.
Dołącz do dyskusji: Focus Advertising dla Ikea