Firma badawcza 4P zatrudnia zespół badaczy z TNS Polska, Michał Lutostański i Tomasz Użarowski account directorami
Agencja badawcza 4P wzmocniła się o nowy zespół badaczy marketingowych, mających doświadczenie w branży FMCG. Kluczową rolę pełnić w nim będą dwaj account directorzy Michał Lutostański (który obejmie stanowisko z początkiem października) i Tomasz Użarowski. Razem z nimi z TNS Polska do 4P przechodzą Katarzyna Święciak, Martyna Cecot, Anna Piasecka oraz Patrycja Prochera.
Michał Lutostański ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w TNS Polska jako account director. W firmie tej pracował od 2009 roku zajmując kolejno stanowiska: market researcher, research executive, senior research executive, account manager i team leader. Specjalizuje się we wprowadzaniu innowacji na rynek oraz dużych badaniach strategicznych.
Tomasz Użarowski rozpoczynał swoją pracę w firmie CASE, następnie w SMGKRC, a przez ostatnie 10 lat pełnił rolę szefa zespołu konsumenckich badań ilościowych FMCG w TNS Polska. Jest ekspertem od badań innowacji, segmentacji konsumenckich, technik projekcyjnych oraz warsztatów strategicznych.
Wraz z nimi do 4P dołączają - ostatnio zatrudnione także w TNS Polska - Katarzyna Święciak, Martyna Cecot, Anna Piasecka oraz Patrycja Prochera. Wszystkie specjalizują się w badaniu kategorii FMCG i badaniach shopperowych, badaniach U&A i segmentacyjnych, testach konceptu i produktu oraz trackingach.
Katarzyna Święciak była ostatnio w TNS Polska senior research executive. Pracowała tam od 2013 roku. Podobny staż miała tam Martyna Cecot, ostatnio na stanowisku research executive. Taką samą funkcję przez trzy lata pełniła tam Anna Piasecka.
Dołącz do dyskusji: Firma badawcza 4P zatrudnia zespół badaczy z TNS Polska, Michał Lutostański i Tomasz Użarowski account directorami