SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Familiada” siedem dni w tygodniu w TVP2. Dwie premiery, pięć powtórek

Telewizyjna Dwójka od 26 lutego 2018 roku będzie emitować „Familiadę” siedem dni w tygodniu. W weekendy premiery, w dni powszednie powtórki. - W przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z TVP2.

„Familiada”; fot. TVP „Familiada”; fot. TVP

Jak już informowaliśmy, TVP2 w dni powszednie o godz. 14.00 od 26 lutego 2018 roku miała emitować dodatkowe wydania „Familiady”.

Okazuje się, że rzeczywiście stacja będzie pokazywać w tym paśmie teleturniej, ale będą to odcinki powtórkowe. Bez zmian premierowe odcinki „Familady” na antenie Dwójki będzie można oglądać w soboty, niedziele i święta o godz. 14.00.

- „Familiada” zawsze była lubianym programem i usiłujemy stworzyć ramówkowo ciąg programów, które przyciągną widza do oglądania telewizji w ciągu dnia, tak aby zostali potem do wieczora - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z telewizyjną Dwójką. - Wiąże się to z powrotem zainteresowania teleturniejami. Okazuje się, że ten gatunek odżywa i zyskuje sympatię widzów, czego przykładem jest „Koło fortuny”, którego powrót okazał się ogromnym sukcesem - dodaje.

W przyszłości Telewizja Polska jednak rozważa zwiększenie liczby premierowych wydań „Familiady”. - Zobaczymy jak powtórki tego teleturnieju w dni powszednie będą dawały sobie radę i w przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia. To jest kwestia finansowa. Musimy zobaczyć czy na to nas stać - komentuje nam osoba z TVP2.

Po tym jak podano informację, że od końca lutego „Familiada” będzie emitowana w TVP2 codziennie, akcje produkującej teleturniej firmy Astro w ciągu dwóch dni zdrożały z 44 do 89 groszy przy obrotach najwyższych od kilku lat.

„Familiada” jest emitowana w TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego. Według danych Nielsen Audience Measurement od początku stycznia do 5 listopada ub.r. teleturniej oglądało średnio 1,92 mln widzów, co dawało TVP2 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności w tym paśmie, z 20,4 proc. udziału.

W połowie stycznia br. z TVP2 do TVP1 został przeniesiony teleturniej „Jeden z dziesięciu” (nie zmieniła się pora jego emisji: 18.55 od poniedziałku do piątku). Przez pierwsze trzy tygodnie nadawania w TVP1 program miał średnio 2,67 mln widzów.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Familiada” siedem dni w tygodniu w TVP2. Dwie premiery, pięć powtórek

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
omediach
Haha ha.
0 0
odpowiedź
User
Polonista
„Wbrew zapowiedzią”? - no brawo!
0 0
odpowiedź
User
mon
ale po co to komu?? przecież ten teleturniej od lat jest tak samo nudny jak był na początku emisji i te płaskie dowcipy... Gdzie jest tzw MISJA w TVP? Jak na razie lecą same teleturnieje, wciąż ci sami "celebryci" z dziwnymi problemami i seriale historyczne nie majce nic wspólnego z historią. ...i jeszcze seriale religijne. Trudno je nazwać obyczajowymi, tyle jest w ich indoktrynacji.
0 0
odpowiedź