„Express yourself” - Czaja, Pokrzywińska i Manios w kampanii Top Secret
Pod hasłem „Express yourself” rozpoczyna się wiosenna kampania reklamowa odzieży Top Secret (produkowanej przez Redan). Twarzami akcji - obejmującej prasę, internet i sklepy - są modelki Dorota Czaja, Marzena Pokrzywińska i Michalina Manios.
Kampania Top Secret na sezon wiosna 2012 ma zachęcać odbiorców do otwartości oraz akceptacji i wyrażania siebie przez sposób ubierania. Koncepcja kreatywna akcji opiera się na ukazaniu wyjątkowych osobowości trzech modelek: Doroty Czai, Marzeny Pokrzywińskiej i Michaliny Manios. Czaja jest przedstawiona jako zmysłowa uwodzicielka, Pokrzywińska - jako kobieta piękna i silna, a Manios - jako osoba autentyczna i niezależna. Modelkom na części zdjęć towarzyszy Hadrien Bal, podkreślając zmysłowy charakter przekazu.
Fotografie na potrzeby akcji wykonał Szymon Brodziak, przy niektórych ujęciach korzystając z rzutnika Barco. Reklamy z tymi zdjęciami ukażą się w czasopismach takich jak „Twój Styl”, „Elle”, „In Style”, „Glamour”, „Gala”, „Avanti” i „Hot”. Natomiast do marcowego numeru „Claudii” będzie dołączony kupon rabatowy na ubrania z linii Claudia & Top Secret, a do kwietniowych wydań „Claudii”, „Avanti” i „Hot” - katalog prezentujący wiosenno-letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret”, także z kuponem rabatowym.
Ponadto kampania będzie obejmować internet (reklamy prowadzące do e-sklepu Top Secret, konkursy w serwisach związanych z modą, urodą i life-stylem, działania na fanpage’u na Facebooku, współpraca z blogerami i komentatorami mody) oraz salony Top Secret (reklamy na witrynach, promocje asortymentowe i cenowe). Przygotowaniem i realizacją całej akcji firma Redan zajmuje się we własnym zakresie, przy czym w zakresie social media współpracuje z agencją Trendmaker.
Dołącz do dyskusji: „Express yourself” - Czaja, Pokrzywińska i Manios w kampanii Top Secret
Wielka szkoda, choć może przedwcześnie tryskam, ze nie zaaranżowano jakiejś trójkątnej akcji.