'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek
Do październikowego numeru miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska)dołączona została karta "Elle", która umożliwi czytelniczkomrobienie zakupów w partnerskich punktach sprzedaży z rabatami orazudział w organizowanych wyłącznie dla nich imprezach.
W każdym wydaniu magazynu pojawiać się będą nowe adresypartnerskich sklepów, w których czytelniczki będą mogły skorzystaćze specjalnej oferty zakupowej. W numerze październikowymprezentowane są sklepy z ubraniami i kosmetykami. Wśród imprezprzeznaczonych dla posiadaczek kary znajdą się: warsztaty modowe iurodowe z udziałem redakcji "Elle" czy pokazy mody i makijażu wcentrach handlowych.
Październikowe wydanie "Elle" z kartą ukazałosię dzisiaj w nakładzie 120 tys. egz. i normalnej cenie 7,40 zł.Wspiera go kampania reklamowa obejmująca radio (Radio Kolor, RadioPin) oraz internet (Lula.pl, Groszki.pl, Luxlux.pl, Snobka.pl,Kafeteria.pl, Pudelek.pl, Wp.pl oraz Allegro.pl). Za przygotowanieakcji i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu Burda MediaPolska.
Dołącz do dyskusji: 'Elle' dołączyło specjalną kartę dla czytelniczek