EL2 dla lodów Nestlé Extreme
Już po raz drugi Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką lodów Extreme firmy Nestlé.
W loterii można codziennie wygrać iPoda wideo po wysłaniu zgłoszenia SMS-em albo otrzymać drugiego darmowego rożka, płacąc promocyjnym wieczkiem. Promocja potrwa do 31 sierpnia 2006.
Po raz kolejny firma Nestlé Ice Cream Polska powierzyła Agencji Marketingu Mobilnego EL2 przygotowanie i realizację wielkiej promocji lodów Extreme. W ubiegłym roku, mimo kaprysów pogody, akcja cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów, dlatego producent postanowił ją powtórzyć również tego lata. Dodatkowo, miłośnicy lodów mogą rozkoszować się nowym pysznym pomarańczowo-czekoladowym smakiem Extreme
W tegorocznej loterii promocyjnej do wygrania są 123 iPody wideo w wersji 30 GB oraz milion darmowych lodów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić rożek Extreme z promocyjnym wieczkiem, pod którym znajdują się instrukcje. Wieczka promocyjne występują w dwóch wariantach :
1. Wieczko z rysunkiem rożka- oznacza, że następny rożek Extreme jest gratis (do odebrania u sprzedawcy w zamian za wieczko).
2. Wieczko z rysunkiem iPoda- zawiera kod promocyjny oraz numer, pod który należy wysłać dany kod SMS-em, aby wziąć udział w losowaniu iPoda (SMS-y można wysyłać do 31 sierpnia br. do godziny 18.30).
Promocja wspierana jest kampanią telewizyjną i radiową, przygotowaną przez agencję Publicis, działania promocyjne prowadzone są również w internecie, na billboardach, autobusach i materiałach POS w punktach sprzedaży, przygotowanych przez agencje Testardo Red Cell.
Dołącz do dyskusji: EL2 dla lodów Nestlé Extreme