Dwutygodniki telewizyjne zyskują, „Tele Świat” liderem
We wrześniu br. wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem września ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 390 770 egz., czyli o 6,87 proc. więcej niż rok wcześniej - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 205 634 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,05 proc.
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 194 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 390770 | 365660 |
TV14 | 205634 | 193917 |
Ekran TV | 66194 | 65968 |
We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. także wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj zyskał „Tele Świat” - było to 11,38 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | wrzesień | sierpień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 390770 | 350845 |
TV14 | 205634 | 203582 |
Ekran TV | 66194 | 64823 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne zyskują, „Tele Świat” liderem