Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wmaju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz.(spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła53 004 egz.
maj | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 79 479 | 74 958 |
Men's Health | 60 582 | 65 114 |
Logo | 56 986 | 92 435 |
Playboy | 53 004 | 58 792 |
2009 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 79 479 | 61 852 |
Men's Health | 60 582 | 60 501 |
Logo | 56 986 | 57 704 |
Playboy | 53 004 | 50 910 |
W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca2008 roku.
maj | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 41 248 | 39 676 |
Businessman.pl | 20 685 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedażyodnotował tylko "Forbes".
2009 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 41 248 | 37 817 |
Businessman.pl | 20 685 | 21 282 |
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'