SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wmaju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz.(spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła53 004 egz.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM79 47974 958
Men's Health60 58265 114
Logo56 98692 435
Playboy53 00458 792


2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM79 47961 852
Men's Health60 58260 501
Logo56 98657 704
Playboy53 00450 910


W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca2008 roku.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes41 24839 676
Businessman.pl20 685-

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedażyodnotował tylko "Forbes".

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes41 24837 817
Businessman.pl20 68521 282

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl