„Druga szansa”, „MasterChef Junior” i „Agent-Gwiazdy” w reklamach TVN
Telewizja TVN w poniedziałek 1 lutego br. rozpocznie kampanię reklamową wiosennej ramówki. Stacja promować w niej będzie trzy nowości.
Reklamowane będą: nowy serial „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską, nowy talent-show „MasterChef Junior” oraz reality-show „Agent-Gwiazdy” (poznaj szczegóły wiosennej ramówki).
Działania obejmą prasę, radio, internet oraz outdoor (w tym siatki wielkoformatowe). Ruszą 1 lutego br. i potrwają do końca marca.
Kreację kampanii przygotowała telewizja TVN. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.
Działaniom zewnętrznym towarzyszy autopromocja, w przyszłym tygodniu TVN zaprezentuje też wiosenny spot wizerunkowy.
Dołącz do dyskusji: „Druga szansa”, „MasterChef Junior” i „Agent-Gwiazdy” w reklamach TVN
Zgadzam się, to najlepsza rozrywka na świecie, a Polszmat niech się chowa ze swoimi programami.